לשיחת ייעוץ חינם חייג עכשיו 03-9194422
 
 
בניית אתרים בניית אתרים
השירותים שלנו SEO קידום אתרים
תחזוקת פורטלים תחזוקת פורטלים
עיצוב אתרים עיצוב אתרים
פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציות
סטרימינג סטרימינג
ייעוץ והכוונה יעוץ והכוונה
שירותי אירוח שירותי אירוח
הוסף למועדפים
שיתוף תכנים
הרשמה לניוזלטר
הפניה לחבר
שירות לקוחות
כתבות
מאמרים 

רלוונטיות היא שם המשחק

נסו לחזור מספר שנים אחורה לילדותכם, הסיטואציה, משחק כדורגל שכונתי, אבן נייר ומספריים ושני השחקנים הטובים ביותר בשכונה מתחילים בבחירת הרכבי הקבוצות, על סמך מה מתבצעת
ההחלטתם? חברות? טיב השחקנים? יריבות שכונתית?
עכשיו חזרו לשנת 2011, הסיטואציה, בחירת  אתר שיופיע ראשון בגוגל על המונח "משחק כדורגל שכונתי", בלי אבן נייר ומספריים עם הרבה חשיבה ופיתוח אלגוריטם חכם בוחרת
גוגל את האתר שיופיע ראשון על המונח המבוקש, על סמך מה מתבצעת ההחלטה של גוגל?
ובכן , במקרה הזה ישנה תשובה אחת אשר מורכבת מלא מעט פרמטרים, רלוונטיות, רלוונטיות היא שם המשחק, מאז ומתמיד שאפו בגוגל לספק לגולש / מחפש את התוצאות
הרלוונטיות ביותר בעבור המונח אותו חיפש .

איך גוגל עושה זאת ? ובכן באם לומר בפשטות גוגל עובר על כל האתרים אשר יש להם גישה אליהם (נרשמו לגוגל / או באמצעות לינקים ממקורות חיצוניים) וסורקת את תכניו ותבניותיו.
לאחר מכן, בעת ביצוע חיפוש ע"י משתמש עובר גוגל בין כל האתרים שהוא קטלג קודם לכן ומציג אותם לגולש לפי הרלוונטיות שלהם למונח אותו חיפש הגולש.
במקום הראשון יופיע האתר הכי רלוונטי למונח המחופש, המקום השני יופיע האתר שגוגל מאמין שהוא השני ברלוונטיות שלו למונח שהגולש חיפש וכך הלאה.

אז הבנו ש :
א. גוגל עובר על התכנים של האתר ועל התבניות שלו
ב. מיקום האתר בגוגל נבחר על בסיס הרלוונטיות של האתר למונח המחופש הההמ , מעניין , אזי באם האתר שלנו יהיה הרלוונטי ביותר למונח X נופיע במיקום גבוהה בגוגל
על אותו מונח ? כן.
אז אנו צריכים לחשוף לגוגל את התכנים ולהתאים את תבניות האתר שלנו לנוחיותו של גוגל ? שהרי
זה מה שגוגל סורק ? כן.
האם זה מספיק ? לא ...אבל זאת ההתחלה.

רמת הרלוונטיות של אתר למונח כזה או אחר נקבעת לא רק על בסיס התכנים אשר מופיעים באתר זאת מאחר וישנם לא מעט אתרים אשר מכילים מידע די זהה , לכן נוספו עם השנים פרמטרים
נוספים אשר משפיעים על דירוג האתר , לדוגמא : קישורים חיצוניים מאתרים בעלי הקשר  קונטקסטואלי , מדובר באתרים אחרים אשר תכניהם דומים לתכני אתרנו והם מצביעים על אתרנו
במונח X או Y.
אז מה הבעיה , נעשה החלפת קישורים עם אתרים דומים ! אז ...זהו ...ש...זה נחמד אבל לא מצוין.
כאשר גוגל מזהה החלפת קישורים הוא יכול לצאת מנקודת הנחה שאין פה אתר ש "ממליץ" על אתר אחר כרלוונטי למונח X אלא שמדובר בהחלפת קישורים אסטרטגית ולכן ערכם של הקישורים נמוך.
בדיוק כמו קישור חד צדדי מאתר בעל קורלאציה קונטקסטואלית נמוכה, לדוגמא, קישור בין אתר שמוכר מוצרי חשמל לאתר מידע על איכות הסביבה , זה לא מזיק , אבל גם לא מי יודע כמה תורם.
רוצים עוד סוג של קישור שגוגל רואה בעין פחות יפה?

סתם קישור , למה אני קורא סתם קישור ? לקישור בפוטר, לקישור תלוש שאינו נמצא בתוך טקסט או חלק מטקסט. תגידו לי אתם ...זה לא נראה כמו פרסומת ? באם קודם דברנו על החלפת קישורים
אסטרטגית הרי שפה ללא ספק מדובר בקניית לינק / קניית פרסום.
תארו לכם את אותו אתר לאיכות הסביבה ובאמצע האתר ללא כל קשר לתוכן נמצא קישור : "טלויזיות למכירה" 
כפי שאמרנו קודם לכן , גוגל מחפש רלוונטיות וכסף יכול להיות משתנה מתערב בעייתי מאד במשוואה שהרי אתר בעל אמצעים יוכל לרכוש מאות לינקים ברשת בכדי לקדם עצמו על מונח
"טלויזיות למכירה" אבל קשה יהיה לו להשיג קישור חד צדדי , מאתר בעל תוכן רלוונטי !
וזה בדיוק הלינק שאנו מחפשים !
קישור חד צדדי , מאתר בעל תוכן רלוונטי / קשר קונטקסטואלי גבוהה לאתר שלנו.
עוד קישור איכותי הוא קישור מאתרים שאני קורא להם "מקור מידע מוסמך" קישור מאתרים ממשלתיים , אתרים ציבוריים ...כאלו ש "אמורים" להיות ישרים ולקשר לאתר X או Y רק בגלל
הרלוונטיות שלו (צר לי על ה " " אבל במדינה שלנו ... ישרים?!).

אז עכשיו אפשר לומר כי :

  1. צריך להראות לגוגל את התכנים שלנו (ועדיף לדעת איך להראות ולא רק מה)
  2. תבנית האתר שלנו צריכה להיות נוחה ומתאימה לגוגל  (מבנה וטכנולוגיה)
  3. צריך קישורים חד צדדיים מאתרים בעלי קשר קונטקסטואלי גבוהה
  4. צריך להיות רלוונטי ולדאוג שגוגל ידע שאנחנו רלוונטיים

עכשיו כשאנחנו יודעים כמעט הכל ולא כלום, אפשר לצאת לשחק כדורגל בשכונה.

 

ברצונך להמליץ לחבריך על אתר הבית שלנו והשירותים שאנחנו מספקים
השלם את הפרטים וקישור לאתר ישלח לחברך

 

*שדה חובה
הצטרף לרשימת הדיוור שלנו ציין את כתובת המייל שלך

 

*שדה חובה

צור-קשר
*שדה חובה
 

  בניית אתרים בניית אתרים     |     קידום אתרים    |    Tel:03-9194422    |     Fax:03-9194466    |     E-Mail:info@webxp.co.il