בניית אתרי וורדפרסO

פעם דפי זהב פרסמו שאם אתה לא שם (בספר טלפונים) אתה לא קיים. במציאות שלנו אימרה זו מוכיחה את עצמה שוב ושוב באינטרנט… באינטרנט – אם אתה לא שם אתה לא קיים.   אתר האינטרנט של העסק הינו שער הכניסה של לקוחותיך לעסק. בעידן שלפני האינטרנט המפגש הראשוני של הלקוחות עם העסק היה בחנות או במשרד. היום, אתר האינטרנט הפך מקום המפגש הראשון שלך עם לקוחותיך ובמקרים רבים המקום בו ייקבע אם אי פעם תראה את אותו לקוח פוטנציאלי או לא. לכן, אתר אינטרנט תדמיתי חייב לשדר את המסר הנכון, להיות מעוצב היטב, להרשים ולהיות סופר מקצועי.

חברת WebXP  מתמחה באפיון, עיצוב ובניית אתרי תדמית מתקדמים לעסקים וחברות. חברת WebXP  שמה כמטרה להביא את אתרי האינטרנט של לקוחותיה להיות המובילים בתחומם. WebXP מעמידה לרשות הלקוחות מערכות לניהול תכנים מתקדמות על מנת שיהיו מסוגלים להתאים את אתר האינטרנט לצרכים המשתנים של העסק ולשמור על הדינמיות והחדשנות הנדרשת מכל עסק באשר הוא.
אנו מבצעים בניית אתר תדמית אשר מותאם ללקוח ומתאים לעסק שלו!
WebXP מספקת אתרי תדמית מעוצבים, כלים, וידע בנושאי התנהלות וירטואלית ותקשורת מול לקוחות.

אנו בחברת WebXP  מאמינים שאתר תדמית טוב הינו פרי מחשבה, הוא שילוב של עיצוב  ברמה גבוהה, קידום האתר ודאגה מתמדת לקידום צרכי העסק, הלקוחות שלך והבנת תהליך המכירה.

בניית אתר אינטרנט

בדומה למלאכת עיצוב אתרים, גם בניית אתרים היא תהליך, ויש לקחת זאת בחשבון. בשונה מקנייה של מוצר מדף בסופר מרקט שעליו משלמים בקופה והמוצר נמצא ביד, בניית אתר אינטרנט הינו פרוייקט אשר לו התחלה, אמצע ובחלק מהאתרים סוף או המשך. בדומה מאוד לקניה של מוצרים בחנות, ישנם מגוון רב של אתרי אינטרנט אותם ניתן להקים ולייצר. לכל עסק, ולכל גוף אשר בונה אתר אינטרנט צרכים משלו ודרישות משלו אשר צריכים לבוא לידי ביטוי באתר.

לכן, כאשר עסק מחליט על בניית אתר אינטרנט או שיפוץ ושידרוג אתר האינטרנט הקיים באירגון, ישנה חשיבות עליונה להגדרת הצרכים של האתר. הגדרת הצרכים של אתר האינטרנט תשפיע ישירות על משך הפרוייקט, תקציבו וכן תצורת העבודה של העסק מול האתר.

כשמקימים אתר לעסק, בדומה לכל פרוייקט, יש להגדיר למטרה זו תקציב. נכון, מטבע הדברים, אנו מעוניינים לשלם כמה שפחות, ולכן על השאלה “כמה היית רוצה לשלם בעבור אתר האינטרנט באירגון?”, רוב בעלי העסקים ומקבלי ההחלטות יענו “כמה שפחות”. למרות זאת, שוק האתרים באינטרנט היינו שוק רווי המציע ללקוחות פוטנציאלים מגוון רב של מוצרים אשר עלותם מושפעת רבות, מהטכנולוגיה המשמשת לבניית אתר האינטרנט, מיתוג אתר האינטרנט, העלויות השוטפות באתר האינטרנט. ניתן למצוא מגוון רב של מוצרים במחירים שונים, החל מאתר אינטרנט חינמי ועד אתרים אשר עלותם ותחזוקתם נמדדת במליונים של דולרים כדוגמת גוגל, וואלה, נענע, Ebay וכד’.

יש לזכור שאתר טוב הינו שלב ראשון בדרך כלל ולכן לא כדאי לסיים את כל התקציב על הקמתו. לאחר בניית האתר יש לעדכן את תוכנו בצורה קבועה, להוסיף לו פונקציונאליות בהתאם לדרישות המשתנות של העסק, לקדם אותו במנועי החיפוש, לאחסן אותו על שרת אינטרנט מתאים אשר יאפשר למספר רב של גולשים לגלוש ולקבל זמן תגובה (מהיר) שלא יבריח אותם, לפרסם את האתר, ולשדרג אותו בצורה מתמדת. שהרי לקוח שנכנס פעם שניה לאתר האינטרנט שלך ולא מצא חידוש בו או עניין לא יחזור אליו פעם שלישית..כאמור עיצוב אתר הולך יד ביד עם ביצועים וזה הוא חלק חשוב ומשמעותי כאשר בונים ומתכננים את האתר.

בניית אתרים באינטרנט

מערכת הבסיס אותה מציעה חברת WebXP הינה מערכת מתקדמת ביותר לניהול תכנים המאפשרת לבעלי האתר שליטה מלאה על תכני האתר ואפשרויות רבות אחרות. מערכת הבסיס של חברת WebXP עליה מתבססים האתרים אשר הוקמו על ידיWebXP  הינה מבין המערכות המובילות בעולם והיא כוללת אפשרויות מתקדמות מאוד בתצורתה הבסיסית, שליטה על מאפייני כל עמוד, שליטה על מאפייני האתר, הוספת title לכל עמוד, Description והרשאות לכל עמוד, שליטה על הרשמה לאתר, ועוד מגוון אפשרויות אשר כלולות במערכת הבסיס ומאפשרות לבעל האתר יכולות ניהוליות שונות.

המערכת עצמה הינה פלטפורמה עליה ניתן להרחיב את האתר בעתיד הרחוק או הקרוב. הרבה פעמים כאשר בונים אתר אינטרנט לא ברור כל כך איזה אפשרויות כדאי לבנות ואיזה לא. בהתחשב במסגרת התקציב העומדת לרשות העסק למטרה זו והנסיון לחסוך, יש הרבה פעמים את הנטיה “לחסוך” גם בפונקציונאליות המערכת על מנת להוזיל בעלויות. אין כל פסול בעניין זה. הבעיה נוצרת כאשר לאחר שנה עולה הצורך להוסיף פונקציונאליות לאתר. לדוגמא, לקוח אשר רק רצה אתר אינטרנט תדמיתי בו הוא מציג את מרכולתו ולאחר זמן מה החליט שברצונו להוסיף חנות אשר תאפשר ללקוחותיו גם לקנות את מרכולתו דרך אתר האינטרנט ולא רק לצפות במוצרים. בהרבה מקרים תסריט זה יצריך את בעל האתר לבנות את האתר מחדש שכן חנות משתמשת במסד נתונים רחב יותר, ודורשת פונקציונאליות אשר לה לא בהכרח התכוננו מבעוד מועד. כאשר תסריט זה בא לידי ביטוי עלויות הפיתוח הנוספות לאתר יכולות לעלות על מחיר הקמת האתר בנקל.

מערכת הניהול המוצעת ע”י WebXP מהווה בסיס לגדילה של האתר בהתאם לצרכים המשתנים של העסק. בין אם מדובר בהוספת פורום, מערכת משתמשים מתקדמת, מערכת באנרים פרסומיים מתקדמת, חנות וירטואלית, גלריות שונות ועד פונקציונאליות מגוונות בהתאם לצרכי הלקוח, המערכת הינה בסיס איתן לפיתוח שממנו אפשר להרחיב את האתר בכל כיוון רצוי ובהתאם לצורכיו המשתנים של העסק.

איציק לוגסי

איציק בעל נסיון בתחום ה-seo מעל 10 שנים, לאורך השנים קידם והוביל מאות אתרים להצלחה.

בלי טריקים
ובלי שטיקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!