בניית דפי נחיתה

Landing Page Guide

דפי נחיתה – המדריך המלא

מהו דף נחיתה? ומה ההבדל בינו לבין אתר אינטרנט של העסק? כיצד אמור להראות עמוד הנחיתה? כל התשובות במאמר שלפניכם.

דפי נחיתה הינם כלי אפקטיבי ויעיל עבור העסק, כאשר הם נבנים בצורה נכונה. ההגדרה של דף נחיתה היא המקום אליו מגיע הגולש. אין זה משנה מהו המקור ממנו הגיע הגולש יתכן שפרסמתם מודעה בפייסבוק המקשרת לעמוד הנחיתה ויתכן שעליתם בחיפוש בגוגל. כך או כך, עמוד הנחיתה הוא האלמנט הראשון שהלקוח יראה על העסק שלכם.

עסקים רבים מחזיקים ברשותם אתר כדי ליצור נוכחות באינטרנט או לתת מידע רלוונטי ללקוחות שלהם, ההבדל המרכזי בין דף הבית של האתר לבין דף נחיתה הוא בעיקר במטרתו של דף הנחיתה.

בעוד שאתר אינטרנט אמור לספק מידע מסוגים שונים ללקוח הפוטנציאלי או הקיים, מטרת עמוד הנחיתה היא ליצור עוד לקוחות חדשים על ידי מסר ממוקד המועבר באמצעות העמוד.

לדוגמה, עסק בתחום ההתפתחות האישית יציג באתר את המידע אודות הקורסים השונים שברשותו ובעמוד נחיתה יוצג עניין ההתפתחות האישית בצורה שיווקית יותר כדי להוסיף לקוחות חדשים לקורסים שנמכרים בעסק. פעמים רבות דף הנחיתה יציע מוצר מידע מסוים חינם בתמורה לפרטי הלקוח, כאשר הלקוח השאיר את פרטיו הוא למעשה לקוח פוטנציאלי שלכם ודף הנחיתה הצליח לבצע את המוטל עליו – ליצור לכם לקוחות חדשים.

רמת האפקטיביות של דף הנחיתה תלויה בפרמטרים רבים ומשתנים, כדי ליצור דף נחיתה שמצליח ליצור לקוחות חדשים לעסק יש צורך בהכרות עם מספר גורמים. חשוב לציין, לכל עמוד נחיתה ישנם אחוזי המרה (אחוז הגולשים שמסרו את פרטיהם) שונים, העניין נובע רק מצורת הבנייה של דף הנחיתה, ככל שהדף בנוי בצורה נכונה יותר, כך אחוזי הגולשים שנפגשו בדף והשאירו את פרטיהם יגדל.

הקמת דף נחיתה

דף נחיתה- חווית משתמש

תיאום הציפיות אינו ביניכם לבין עצמכם אלא בין הגולשים – הלקוחות שלכם לבין המידע שאתם מציגים בדף הנחיתה. על פי רוב, גולשים שמגיעים לעמוד נחיתה חפשו מוצר או מידע מסוים, עליכם לדעת מהן המקורות של הגולשים שיגיעו לדף הנחיתה שלכם ולתכנן אותו כך שכל גולש שיגיע לדף הנחיתה שלכם ימצא את מבוקשו.תהליך השארת הפרטים על ידי הלקוח הוא למעשה שלב שני. רק כאשר הגולש מצא את המידע הדרוש לו הוא ישאיר את פרטיו כדי לקבל מכם ייעוץ או שירות.משום כך, מומלץ לחשוב על כל האפשרויות הקיימות ולבנות דף נחיתה בעל מסר רחב שימצא רלוונטי בעיני כל גולש ומאידך על המידע להיות ממוקד בנקודה אחת שתגרום ללקוח להשאיר את פרטיו בנוגע למוצר שלכם.

אלמנטים שיווקיים.

סעיף זה הוא למעשה רחב מאוד וניתן לחלקו לעשרות תתי סעיפים. אולם למעשה האלמנטים השיווקיים מוכרים לכל בעל מקצוע בעולם הפרסום, מה שחשוב בנושא לגבי עמודי נחיתה זהו השילוב המושלם בין כל האלמנטים אשר יגרמו ללקוח להבין שהפתרון נמצא בעסק שלכם.לדוגמה, אלמנט מוכר הוא הנעה לפעולה על ידי מבצע מוגבל בזמן, 'הפחדה' היא אכן מועילה במקרים רבים, אולם אך ורק עם הלקוח שלכם קיבל כבר מספיק מידע שגרם לו להבין שאצלכם נמצא הפתרון המושלם בשבילו. לפני כן, הטיימר בעמוד הנחיתה המציג את הזמן ההולך ואוזל אם הוא לא יבצע רכישה, יראה לו מוזר ומיותר בעליל.כדי לשלב את האלמנטים בצורה חכמה מומלץ להעזר במומחה שיווק, אם אינכם יודעים מהם האלמנטים וכיצד תוכלו לשלב אותם.

עיצוב דף נחיתה

רבים נוהגים לזלזל בנראות החיצונית של עמוד הנחיתה, ומשקיעים בעיקר במסר. אין ספק שהמסר הוא אלמנט מרכזי וחשוב בדף הנחיתה, אולם הנראות החיצונית של הדף אינה פחות חשובה.הסיבה לכך היא, משום שהנראות החיצונית היא למעשה פני העסק שלכם. לא לחינם עסקים מצליחים משקיעים כספים רבים במיתוג ועיצוב, האמינות בעסק ובמוצריו תלויה רבות בנראות החיצונית שלו, משום כך עמוד הנחיתה אמור לשדר את אותה אמינות של המוצרים שלכם.הנראות החיצונית כוללת עיצוב נקי ונאה, סדר מושלם בכל האובייקטים של הדף, כפתורים, תוכן ועוד.אם ברצונכם ליצור עמוד נחיתה מושלם עבור העסק שלכם, אולם אינכם יודעים כיצד להתחיל, המומחים שלנו ישמחו לבנות עבורכם עמוד נחיתה בעל שיעור המרה גבוה המתאפיין בעיצוב מרשים המשדר אמינות ומקצועיות על העסק שלכם.

crate landing page

קבל חינם ניתוח מקצועי של מצב האתר שלך!