בניית חנות וירטואלית

בעיני רבים, חנות וירטואלית נראית כמו עוד אתר, לא בעיני המקצוענים. אתר וחנות וירטואלית הם שני דברים נפרדים בתכלית. בשורות הבאות, נעמוד על ההבדלים בין אתר רגיל לחנות וירטואלית. כמו כן, נסביר מהם המיומנויות הדרושות להקמת חנות וירטואלית מצליחה.

כאשר אתם בוחרים לעצב את הבית שלכם, מן הסתם תגשו למעצב פנים שיראה לכם מהן האפשרויות לעיצוב הבית, חשבתם אולי להציע למעצב לעצב לכם את הבית כמו החנות הסמוכה? סביר להניח שלא.

הסיבה האמיתית לכך היא שעיצוב אינו רק אסתטיקה, העיצוב נוהג 'לדבר' בשם עצמו. עיצוב של חנות 'מדבר' את שפת החנות ושפת המוצרים, ואילו עיצוב לבית אמור לשדר את החמימות המשפחתית. בדיוק כך נראה ההבדל בין אתר אינטרנט לחנות וירטואלית, אתר אינטרנט לרוב מציע מידע לגולש, אולי שירותים נלווים, זה עדיין לא חנות. חנות אמורה למכור מוצרים ובשל כך היא צריכה להראות אחרת ולדבר אחרת.

זהו המדע התיאורטי של חנות וירטואלית, כעת ניגש לפרקטיקה כיצד זה משנה בפועל. חנות וירטואלית אמורה להתרכז בנוחות הגישה של הלקוחות למוצרים, מידע מדוייק ואמין על המוצרים ועוד.

כמו כן, החנות אמורה לרכז את כל מאמציה לתת בטחון ללקוח בתהליך הקנייה, בשונה מחנות פיזית, חנויות וירטואליות יוצרות חשש מסוים אצל הלקוחות, בפרט בפעם הראשונה. אם אתם שוקלים לבנות חנות וירטואלית, כדאי שתפנימו נקודה זו, נושא הבטיחות אמור להופיע על המוצרים, על אפשרויות התשלום, על עיצוב האתר, על הפלטפורמה ובכל מקום אפשרי.

זאת כדי למנוע הפסדים בשל חששות מדומים של הלקוחות שלכם.

מה ההבדל בין אתר רגיל לחנות וירטואלית?

גם בצורת הבנייה חנות וירטואלית שונה מאתר אינטרנט רגיל, חנות וירטואלית אמורה להתחבר למגוון ערוצי אשראי, לספק תמיכה או הנפקת מסמכי אחריות על המוצרים ועוד.

רמת האבטחה הנדרשת גם היא גבוהה מהרגיל, זאת בשל הפרטים הרגישים המוזנים בכל העת באתר. שלב זה הוא קריטי גם עבור ציבור הלקוחות, עליכם לוודא שנושא האבטחה הינו ברמה גבוהה מכפי שנדרש, ציינו זאת בפני הלקוחות שלכם.

לסיום כתבנו עבורכם מספר טיפים להצלחה בחנות הוירטואלית שלכם.

תוכן לחנות – עליכם ליצור תוכן מכירתי מתאים לחנות, התוכן נדרש גם עבור החנות עצמה וגם עבור הקידום. אתר ללא תוכן לא יצליח למכור מוצרים על פי רוב, ספקו תוכן ומידע רחב על כל מוצר ובכלל על הנישה שלכם. לצורך כתיבת תוכן ברמה גבוהה עליכם להעזר בקופירייטר לכתיבה שיווקית ומניעה לפעולה.
בידול – כמו בכל עסק בעולם האמיתי גם כאן תצטרכו למצוא בידול משמעותי שיבדל אתכם מהעסקים הרבים הדגישו בפני הלקוחות את זכות הקיום שלכם בצורה ברורה.
קידום – ההצלחה בחנות הוירטואלית, תלויה במספר הלקוחות שלכם. כאשר

יש לכם מספיק לקוחות, החנות תגדל מעצמה על ידי הגולשים השונים. לשם כך, עליכם לקדם את האתר בערוצי השיווק השונים, קידום אורגני או ממומן וכן ברשתות החברתיות השונות.

אם אתם מעוניינים לבנות חנות וירטואלית ולא יודעים מאיפה להתחיל, תוכלו לעזור בשירותנו, אצלנו תוכלו למצוא את כל השירותים הדרושים לחנות שלכם, תחת קורת גג אחת. בניית חנות מקצועית על פי אלמנטים שיווקיים, קידום החנות בערוצים השונים, קידום החנות בגוגל ועוד.

איציק לוגסי

איציק בעל נסיון בתחום ה-seo מעל 10 שנים, לאורך השנים קידם והוביל מאות אתרים להצלחה.

בלי טריקים
ובלי שטיקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!