דגשים שצריך לדעת לפני שבונים אתר

דגשים לבניית אתר

אם אתם עומדים להקים אתר ומבקשים לוודא שהוא יענה על המטרה שלשמה הוא נוצר, מראש נציין עובדה אחת חשובה. ב99% מהמקרים תידרשו לקדם את האתר ולבצע קידום אורגני SEO, כי גם אם תקימו ותבנו אתר מדהים, אך לא "תספרו עליו לעולם", הוא פשוט יהיה מיותר. מכאן שאם עומדים להקים אתר, ראשית היו מוכנים לצעד הבא – לקדם אותו. מודעים ונכונים לכך? נהדר! עתה נעצור לדון במה שחשוב לדעת בשלב הראשון, טרם בוחרים פונטים, סקאלת צבעים, קטגוריות ובונים משפך שיווקי. במה אם כן מדובר? לרשותכם 4 דגשים חשובים, שאם רק תקפידו עליהם, תצאו לדרך מנקודת פתיחה מבטיחה.

3 מחקרים סופר חשובים

האתר הוא מעט כמו כרטיס הביקור שלכם, רק הרבה יותר משמעותי (וזמין). מכאן שאם רוצים להשאיר את הרושם הנכון, ואף יותר מכך, אם מבקשים להעביר את המסר המרכזי ולגרום ללקוחות הפוטנציאליים לשכוח שיש בחוץ לא מעט מתחרים, עליכם לדייק את הדברים. מה זה אומר? שבין היתר רצוי לפנות אל חברה לבניית אתרים מקצועית, אך ראשית יש לבצע 3 משימות חיוניות:

  • מחקר מתחרים – בעידן שבו אנו חיים כמעט שלכל עסק יש מתחרים, וזהו לא בהכרח חיסרון. הרעיון הוא להיכנס לאתר של המתחרים וללמוד מה עובד אצלם, כיצד הם פועלים, למי הם פונים, איזה ערך מוסף הם מציעים וכדומה. בדיקה שכזו מלמדת היכן יש חוסר בשוק (שירות נדרש שאין לו מענה), אלו דרכי פעולה ניתן להעתיק (רק לבצע יותר טוב), באלו פלטפורמות שיווק נכון לפעול וכדומה, כמו כן כאשר רוכשים שירות של קידום אתרים, מקדם האתרים הוא זה שמבצע חקר מתחרים מעמיק והוא זה שידע לתת מענה בתחום זה בצרוה מקצועית על ידי חקר המתחרים, אילו עמודים הם מקדמים? אילו קישורים חיצוניים יש למתחרים? איפה החוזקות והיכן החולשות של אותם מתחרים, לאחר חקר זה המקדם מנפיק דוח אסטרטגיה שמועבר לבונה אתרים, מעצב ומכך נבנה אתר מקצועי עם תשתית SEO בריאה.

 

  • דיוק הגדרה עצמית – לאחר שהבטתם לצדדים, יש לדעת לעצור ולהביט פנימה. יש להבין מה מאפיין את העסק שלכם, מהן החוזקות של העסק, איזה ערך מוסף יודעים להעניק ללקוחות (למשל שירות מהיר או עסקאות שוות), מהי מטרת העל וכדומה ולספר על כך לחברה לבניית אתרים על מנת שיעבירו זאת לכותבי תוכן ויביאו את זה לידי ביטוי באתר.

 

  • מחקר קהל יעד – מחקר קהל יעד הוא שם המשחק. לאחר שמבינים מהו בדיוק השירות / המוצר שמציעים ולמי הוא בדיוק מיועד, יש לדייק את קהל היעד ואף את המאפיינים שלו. כאן כבר נדרשים לבנות סל של מאפיינים. להגדיר טווח גילאים, מגדר, תחומי עניין, עיסוק, סטטוס משפחתי, מקום מגורים, צורת התנסחות וכדומה, ועל ידי כך להבין איזה תוכן אנחנו נעלה לאתר, תוכן שמדבר לטווח גילאים צעיר יותר ותוסס? או תוכן שמדבר לקהל המבוגר יותר.

שנייה אחת יכולה להפריד בין כניסה לנטישה

כיום אנו חיים בעידן שבו אנשים רגילים לקבל כאן ועכשיו מענה, במיוחד כשזה נוגע לתחום הדיגיטלי. מכאן שחשוב ביותר לוודא שני דברים: ראשית שהאתר עולה מהר ושנית שהוא מופיע גם בנייד בצורה רספונסיבית וידידותית, במיוחד אם קהל היעד נחשב צעיר ומעדיף את הנייד על פני המחשב. פה נחדד שאין זה מספיק שהאתר רק יעלה בנייד וגם בטאבלט, אלא גם חשוב שהוא ייראה טוב ויהיה נוח לשימוש. אם זה לא יקרה, לא רק שאנשים יינטשו את האתר, אלא גם יקבלו רושם מוטעה על סך הפעילות העסקית.

כן זה עולה כסף ולא מעט!

לפני שממהרים להקים אתר, יש להבין שעומדים להוציא כמה אלפים. עם זאת, כל עוד מתנהלים בצורה שקולה ומקצועית, אותם אלפי שקלים אמורים בתוך פרק זמן סביר להפוך לעשרות אלפים, אם כי הפעם תחת הקטגוריה של הכנסה (ולא של הוצאה). מכאן שאין טעם להתחיל עם הקמת אתר אם לא מבינים שעומדים בפני הוצאה. יש להוציא על רכישת דומיין, אחסון אתר, עיצוב אתר, תוכן רלוונטי, שירותי קידום (ממומן או אורגני) וכדומה. פה נציין שחלק מהמשימות ניתן לבצע לבד, אם כי מאוד תלוי מהן החוזקות שלכם וכמה זמן מוכנים להשקיע.

לסיכום – בניית אתר

אין ספק שבניית אתר היא דבר הכרחי כיום כמעט לכל עסק, אין אם מדובר בעורך דין, או בחנות בגדים שמעוניינת למכור אונליין בניית אתר אינטרנט צריכה להיעשות בצורה מקצועית ומדוייקת החל מעיצוב מוקפד שעונה על המטרה, קידום אתר האינטרנט, ובנייה נכונה כזו שתניב אתר מהיר, רספונסיבי, וידידותי למשתמש.

בעת בחירת חברה לבניית אתרים אל תחפשו את הזול, הזול עולה בסוף ביוקר, חפשו חברה מקצועית שתדע להביא לכם תוצאות, תוצאות הכוונה כניסות לאתר, בסופו של דבר ככל שיהיו יותר כניסות כך יהיה יותר לידים ובעצם יותר עסקאות והכנסות.

כמו כן אחת הטעות הנפוצה של לקוחות היא לא לבחור בקידום אורגני מכיוון שזה שירות שעולה כסף בכל חודש וחודש, וזו היא טעות קלאסית, קידום אורגני כאמור הינו הכרחי לכל אתר אינטרנט, גם אם יבנו לכם אתר אינטרנט מרהיב כל זה לא שווה אם הוא בכלל לא יופיע במנוע החיפוש של גוגל, בשירות אורגני ידעו לתת לכם את המענה ולחשוף אותם למגוון מילות מפתח (מילים שאנשים מחפשים ברשת החיפוש של גוגל) בתוצאות הראשונות בדף הראשון של גוגל, מקדם טוב ידע לקחת את האתר שלכם מהשלב הראשון (שלה הבנייה) ויבנה תשתית SEO נכונה להמשך קידום האתר והצלחתו ברשת החיפוש.

אין ספק שבניית אתר אינטרנט היא משימה לא פשוטה, אך חברה לבניית אתרים מקצועית תדע לקחת את המטרה שלכם ולגבש אתר מקצועי ונכון, כזה שיניב לכם תוצאות ועסקאות חדשות, שיהיה בהצלחה!

 

המלצות הכותב שלנו

קידום חברת קייטרינג הד שף

קידום אורגני חברת קייטרינג הד שף חברתנו, Webxp, מקדמת את האתר של חברת הקייטרינג המובילה קייטרינג הד שף. חברת קייטרינג הד שף פועלת בתחום הקייטרינג כבר למעלה

קבל חינם ניתוח מקצועי של מצב האתר שלך!