כיום הגענו למצב שבו עסקים רבים יודעים שהם חייבים אתר, אך הם אינם לגמרי מבינים מדוע, וכאשר מתחילים לבחון את התחום, הרבה פעמים מגוון מונחים מפוצצים גורמים להרגיש כאילו מדובר בשפה זרה, כי אין לצפות ממי שאינו מגיע מהתחום שיידע מה זה אלגוריתם, יחסי נטישה, המרה, ליד חם' קידום אורגני, קידום ממומן וכדומה, ועל כן פה אנו מבקשים להציג בצורה ברורה במה מדובר, כך שבסוף המאמר לא רק תדעו שאתם חייבים אתר אינטרנטי עבור העסק שלכם, אלא גם תבינו מדוע. שנתחיל?
מנצלים את הקיים
אם תעצרו לחשוב כמה פעמים מאתמול נכנסתם לרשת האינטרנטית, נעזרתם באפליקציה, שרפתם זמן ברשת חברתית, או עבדתם דרך הנייד, סביר ביותר שתתחילו לספור ומהר מאוד תלכו לאיבוד, פשוט כי נעזרתם בזירה האינטרנטית לא מעט, ופה רצוי להבין שאינכם לבד – כיום הנתונים מראים שרוב האנשים מבלים ועובדים ברשת, ועל כן רק נותר לנצל זאת, ופה נעצור להבין כיצד.
חייבים אתר?!
ראשית נציין שאתר אינטרנטי הוא בגדר חובה, וזאת גם אם אינכם מעוניינים למכור דרכו דבר. מדוע? כיוון שכיום אנשים מצפים מבית עסק איכותי שיחזיק אתר ואם הם מחפשים עליו מידע ברשת ולא מוצאים, בו זמנית קורים שני דברים שאינם רצויים:
· הלקוח מניח שמדובר בבית עסק שאינו מקצועי ושאינו מצליח.
· החיפוש אחר בית העסק הלא קיים מפנה לעבר המתחרים, ופה ברוב המקרים המשחק נגמר.
הוצאה לצד רווח
יש להבין שאתר עסקי מאפשר לחסוך לא מעט. הוא מונע משכורות לעובדים שרק נדרשים לענות על שאלות (האתר מאפשר להציג בצורה נוחה מידע מפורט), הוא חוסך זמן (המידע המפורט מונע שאלות סרק), הוא מאפשר לשמור על סדר בבית העסק (מוביל לבחון חסרים ולקבוע מבצעים), הוא מגדיל את קהל היעד (כבר אין הגבלה שנובעת מקרבה לוקאלית), הוא גורם להבין מהו הערך המוסף (ובו זמנית על איזו בעיה נדרשים להתגבר) והוא כמובן מאפשר להתעורר בבוקר ולגלות שבזמן שישנתם נרשמו מספר מכירות.
מתקדמים בכמה צעדים פשוטים
נשמע נכון ועתה תוהים כיצד מתחילים? ובכן ראשית יש לבנות אתר ולאחר מכן לשווק אותו, ופה נחדד שממש כפי שניתן להסיק רבות אודות בית פרטי רק מהצצה על אותם שערים מאלומיניום שמקיפים אותו, כך גם ניתן להסיק רבות אודות בית העסק רק מהצצה באתר עצמו, אך כיצד מובילים קהלי יעד לאתר? ובכן עולם השיווק הדיגיטלי עשיר בטכניקות יעילות, אך משרד שיווק מקצועי מבין שלא כל שיטה נכונה עבור כל לקוח, ועל כן נדרשים לבצע התאמה מלאה. מבקשים בכול זאת להבין מה עומד על הפרק? ובכן אפשרי להשקיע בקידום ממומן ברשתות החברתיות, בקידום אורגני בגוגל וכמובן שאפשרי לשלב בין השניים. רוצים לשמוע יותר? יש להתחיל בצעד הראשון, והוא לקבוע פגישת ייעוץ במשרד שיווק מוביל – בהצלחה!