האמת היא, שאין חובה שאסטרטגיות SEO יהיו מכוונת דווקא לגוגל. מדובר על שיטות שיכולות להתאים לכל מיני מנועי חיפוש. עם זאת, בגלל שגוגל הוא מנוע החיפוש המוביל היום רוב השיטות הותאמו דווקא אליו. כשאומרים רוב השיטות הותאמו אילו בעצם מתכוונים לביצוע טכניקות SEO תוך דגש, הקפדה, ועדכון שוטף מול עדכוני גוגל שמתפרסמים מעט לעט וזאת כדי לתת את התוצאות הטובות ביותר עבור בעלי אתרים. ואם נרד למספרים – הוא גם כמובן ובאופן טבעי האתר בעל הכניסות המרובות ביותר בעולם, ונכון לשנת 2022 "עומד" על 89.3 מיליארד כניסות, ועוד עובדה אפילו קצת יותר מעניינת ש- 16.3% מהתנועה האורגנית של גוגל ב US מגיעה מאנשים שמחפשים את הביטוי "GOOGLE", חשוב לומר שכמובן יש עוד מנועי חיפוש כאמור BING השייך לחברת מיקרוסופט שלאחרונה צצו שמועות על כך שאולי הם "יעזרו" בבינה המלאכותית CHAT GPT עבור מנוע החיפוש שלו, יש את YAHOO שבימים עברו היה המלך של מנועי החיפוש, יש את YANDEX זה מנוע החיפוש המוביל ברוסיה, אך ימים יגידו האם גוגל תמשיך לשלוט בזירה, לדעתנו בלבד התשובה היא "כן"