כדי שהאתר שלכם ידורג גבוה בגוגל ויופיע בתחילת תוצאות החיפוש של העמוד הראשון, צריך שיהיו בו כמה מאפיינים. כולם חשובים ובכולם כדאי להשקיע, כי מדובר באבני הפינה של קידום אורגני בגוגל לעורכי דין.
תוכן איכותי ורלוונטי למשתמש!
התוכן שאתם מפרסמים הוא אחד המרכיבים המרכזיים שעוזרים לגוגל להחליט האם לדרג את האתר שלכם בדף 1 בגוגל. צריך להבין שתוכן הוא לא רק הכותרות הגדולות בעמוד הבית של האתר, למרות שגם הכותרות האלו חשובות. לצורך קידום האתר בגוגל אתם צריכים לפרסם תוכן איכותי ומקצועי באתר שלכם, למשל מאמרים בתחומים משפטיים.
בצורה הזו, אתם משפרים את הסיכוי של האתר שלכם להופיע במקום טוב בתוצאות החיפוש של גוגל. אפילו אם לא כל מי שנכנס לקרוא את מה שכתבתם באתר יהפוך ללקוח, עצם העובדה שגולשים מבלים באתר שלכם כמה דקות מסמנת לגוגל שיש כאן משהו מעניין וכדאי להציג את האתר לעוד אנשים.
הנה כמה רעיונות לסוגי תוכן שונים שאפשר לפרסם לצורך קידום אתרי עורכי דין:
מאמרים מקצועיים בנושא משפט ודין
אפשר לפרסם באתר שלכם מאמרים בתחום המשפטי בו אתם עוסקים. המאמרים צריכים להיות רלוונטיים לקהל היעד שלכם ולהעניק לגולשים שקוראים אותם ערך מוסף. לדוגמה, אם אתם עורכי דין בתחום דיני המשפחה, פרסמו מאמרים שעוסקים בגירושין, תשלום מזונות, נישואין בחו"ל וכדומה.
זכרו, אף מאמר שתפרסמו באתר שלכם לא יחליף ייעוץ משפטי אישי. לכן, אל תחששו לכתוב מאמרים מפורטים ומקצועיים עבור הגולשים באתר.
הכוח האמיתי נמצא בשילוב כתיבת תוכן על ידי הלקוח – עורך הדין, ומקדם אתרים אשר ידע לקחת את זה קדימה לנצחון.
סקירה של פסקי דין
פסקי דין יכולים להיות השראה מצוינת לתוכן שעוזר לקידום בגוגל לעורכי דין. תמיד מתפרסמים פסקי דין חדשים ובחלקם יש חידושים מעניינים. מכיוון שעורכי דין בכל מקרה צריכים להיות מעודכנים בפסיקה, אתם לא צריכים לעשות עבודת מחקר מיוחדת. תוך כדי העבודה, כשאתם נתקלים בפסק דין מעניין, פרסמו עליו סקירה באתר שלכם.
תיקנוי חקיקה
בדומה לפסקי דין, גם תיקונים לחוק כזה או אחר מתפרסמים באופן די תדיר ולפעמים משנים את המצב המשפטי הקיים. אם תוקן חוק שרלוונטי לתחום העיסוק של המשרד שלכם, פרסמו הסבר על התיקון והביעו את דעתכם בעניין.
דוגמאות לעבודת המשרד
עורכי דין פוגשים בעבודתם השוטפת לא מעט תיקים מעניינים. יחסים אישיים מורכבים במיוחד, או מצב משפטי לא רגיל, יכול לעורר עניין בגולשים שיבקרו באתר שלכם. זכרו, גם אם אתם רואים מצב מסוים כשגרתי, אנשים שאינם עורכי דין (או אפילו עורכי דין מתחומים אחרים) יכולים להתעניין בנושא.
כמובן שלא כל מקרה מתאים ולא על הכל אפשר לכתוב תוכן, אבל אחת לכמה זמן, כשאתם נתקלים בתיק מעניין, תעדו את העבודה שלכם במסמך קצר ופרסמו באתר של המשרד.