קידום אתרים לעורכי דין

איך קידום אתרים לעורכי דין נראה בפועל?

בשורה התחתונה, אתם כעורכי דין רוצים שאנשים שמחפשים עורך דין בגוגל יגיעו אליכם. חיפוש של מילות מפתח היא דרך טובה לדעת אם האתר שלכם מקודם בצורה טובה ומדורג גבוה בגוגל. אתרים עם דירוג גבוה יופיע בעמוד הראשון, ואתרים עם דירוג נמוך יופיע בעמודים מאוחרים יותר של תוצאות החיפוש משמע עמודים 2-3 וכן אלה.

 

אם אתם עורכי דין שעוסקים בתחום תחרותי במיוחד, יהיו לכם מילות מפתח דומות או זהות לעורכי דין רבים אחרים. כלומר, ככל שמילות מפתח מסוימות פופולריות יותר משמע ״מחופשת״ יותר כזו שאנשים מרבים לחפש אותם ברשת החיפוש גוגל, כך הקידום האורגני של האתר יהפוך ליותר קשה ומתאגר.

 

החדשות הטובות הן, שאנחנו ב-webXP אוהבים אתגרים. כשמדובר בקידום אתרים לעורכי דין, אנחנו משקיעים את מלוא המשאבים הנדרשים כדי להגיע לתוצאה טובה עבור הלקוחות שלנו, ויש לנו גם המן ניסיון בתחום זה.

 

אנחנו משפרים את דירוג האתר בגוגל על ידי כתיבת תוכן ברמה גבוהה על ידי צוות כותבי תוכן בעלי תואר במשפטים, יצירת קישורים איכותיים מאתרים רלוונטים בתחום, מתן דגש על מילות מפתח מתאימות ושמירה על רמה טכנית מעולה. לכן, גוגל מדרג את האתרים שלנו גבוה יותר ומציג אותם קודם, למרות התחרות על מילות המפתח הנפוצות.

 

כדי להמחיש את העבודה שאנחנו עושים בפועל, ריכזנו כמה מילות חיפוש פופולריות בגוגל ואת המיקום של האתרים שאנחנו מקדמים בתוצאות החיפוש. מילות המפתח בטבלה הבאה הן מתחום מימוש הזכויות הרפואיות. 

מילות חיפוש 

עמוד בתוצאות החיפוש של גוגל

אובדן כושר עבודה

עמוד 1 

העלאת קצבת נכות

עמוד 1 

אי כושר עבודה

עמוד 1 

תביעות תאונות עבודה

עמוד 1 

פיברומיאלגיה זכויות

עמוד 1 

תאונת עבודה

עמוד 1

כפי שניתן לראות, אתרי עורכי הדין שאנחנו מקדמים מוצגים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש בגוגל. מדובר בהישג לא טרוויאלי בהתחשב בתחרות ובפופולריות של מילות חיפוש אלו. 

וככה נראת ההצלחה של אחד הלקוחות שלנו בתחום עריכת דין

זה דוגמא להצלחה של לקוח, זה לקוח/משרד עורכי דין בתחום מבוקש מאוד בתחום סופר תחרותי שהגיע אלינו כאשר לאתר שלו היו בערך 500 כניסות בחודש, כיום האתר מונה למעלה מ-10,000 כניסות אורגניות חודשיות! עם למעלה מ- 380 לידים אורגניים בחודש! 

כל מה שרציתם לדעת על קידום אתרים לעורכי דין

קידום אתרי עורכי דין אם אתם עורכי דין שרוצים להצליח בדיגיטל, זה לא מספיק רק שיהיה לכם אתר – האתר שלכם צריך להיות איכותי וחזק. קידום אתרים לעורכי דין הוא תהליך שמטרתו להביא את האתר שלכם למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, כדי שהוא יוצג לכמה שיותר אנשים. 

קידום אתרים לעורכי דין זו המומחיות שלנו ב-webXP. אם תבחרו לעבוד איתנו, מחלקת המחקר שלנו תעמוד לשירותכם בכל מה שנוגע לחקר מתחרים. אנחנו ניצור עבורכם אסטרטגיה מותאמת אישית שתעזור לכם לעקוף משרדים אחרים ולהגיע לכמה שיותר לקוחות. בתחום זה יש לנו כותבי תוכן שהם גם עורכי דין לצורך יצירת תוכן סופר איכותי, הם ינסחו בשבילכם מאמרים איכותיים שיוסיפו סמכות לאתר שלכם. לקבלת ייעוץ על קידום אתרים לעורכי דין, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור. 

הצעה משתלמת של החודש

קבלו דוח בדיקה לאתר שלכם בחינם וללא התחייבות, השאירו פרטים

למה עורך דין צריך אתר?

קרוב לשמונים אלף עורכי דין מתחרים על תשומת ליבם של לקוחות, מה שהפך את המקצוע לתחרותי במיוחד. המצב הופך למסובך עוד יותר כשלוקחים בחשבון את הגבלות הפרסום לעורכי דין שקיימות בגלל כללי האתיקה של לשכת עורכי הדין. 

 

כתוצאה מהמצב הלא פשוט הזה, קידום עורכי דין באינטרנט הופך ליותר ויותר פופולרי. משרדים רבים פותחים אתרים כי יש פחות מגבלות על פרסום בצורה הזו. בנוסף, זוהי דרך מצוינת כדי לספר על המשרד שלכם, להציג את צוות עורכי הדין שעובדים בו ולהרחיב על תחומי ההתמחות והניסיון שיש לכם. 

 

עם זאת, אי אפשר פשוט לפתוח אתר, לשכוח ממנו ולצפות שתקבלו דרכו עוד תיקים לעבוד עליהם. כדי שהאתר שלכם יגיע לכמה שיותר אנשים שיש להם את הפוטנציאל להפוך ללקוחות משלמים, צריך לקדם אותו בגוגל. 

למה צריך קידום אתרים לעורכי דין?

רוב האנשים מחפשים בגוגל כל דבר שהם צריכים, כולל משרדי עורכי דין. כשאדם מקליד את מילות החיפוש שלו (המילה שאתם רושמים בשורת החיפוש של גוגל כאשר אתם רוצים לחפש משהו) גוגל נותן רשימת תוצאות ארוכה שנמשכת לכמה עמודים, לכן אם אתם לא נמצאים במיקומים 1-5 בדף ראשון רוב הסיכוי שלא תקבלו שום תנועה לאתר שלכם מכיוון שאף אחד לא באמת ממשיך לגלול מטה, וכאמור ככל שהמיקום שלך יהיה ״גבוה״ יותר בדף הראשון כך גם כמות הכניסות לאתר תעלה ואיתה גם הלידים האיכותיים. לכן, אם האתר שלכם לא מופיע בעמוד הראשון, זה כאילו שאין לכם אתר בכלל מכיוון שאף אחד לא רואה אותו ולא נכנס אילו, לכן כאשר בונים אתר זה לא חשוב רק שיראה מדהים אלה באמת ידורג בגוגל וזו היא ״תורה שלמה״.

 

תיאורטית, כל עורך דין במדינה יכול לפתוח מחר אתר אינטרנט למשרד שלו, ואז האתר שלכם יקבר אי שם ברשימה ארוכה מאוד. האמת היא, שאפילו לא צריך את כל עורכי הדין במדינה. מספיק שרק לעשרים משרדים מתחרים תהיה אסטרטגיית קידום אתרים חזקה, והאתר שלכם עלול להידחק לעמוד השלישי של תוצאות החיפוש בגוגל. 

 

כאן קידום אתרים לעורכי דין נכנס לתמונה – כדי לוודא שהאתר שלכם יקבל מקום של כבוד בעמוד הראשון של גוגל וכמובן ישאר שם.

מה זה קידום אורגני לעורכי דין?

קידום אורגני מיישם טכניקות של SEO כדי לקדם את האתר שלכם בגוגל. SEO הם ראשי תיבות של Search Engine Optimization, וזהו אופן עבודה שנועד "לשכנע את גוגל" לתת דירוג גבוה לאתר שלכם. ככל שהאתר שלכם ידורג יותר גבוה, כך הוא יוצג מוקדם יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. 

 

אמנם אף אחד מחוץ לגוגל לא יודע בוודאות איך פועל האלגוריתם שלהם, שנים של ניסיון עם מנוע החיפוש הפופולרי בעולם הביאו מומחי קידום אתרים לכמה מסקנות. חברה מקצועית לקידום אתרים שיודעת איך ליישם את המסקנות האלו, יכולה להשפיע באופן משמעותי על דירוג האתר שלכם בגוגל.

 

קידום אתרים לעורכי דין בצורה אורגנית יכולה להיות משימה שונה מקידום אתרים בתחומים אחרים. כדי שהאתר של משרד עורכי דין יקרין סמכות ואמינות, הוא צריך לעמוד בסטנדרטים גבוהים ביותר, הכולל גם כתיבת תוכן איכותית ומאוד מדוייקת.

שיטות לקידום אורגני לעורכי דין

כדי שהאתר שלכם ידורג גבוה בגוגל ויופיע בתחילת תוצאות החיפוש של העמוד הראשון, צריך שיהיו בו כמה מאפיינים. כולם חשובים ובכולם כדאי להשקיע, כי מדובר באבני הפינה של קידום אורגני בגוגל לעורכי דין. 

תוכן איכותי ורלוונטי למשתמש!

התוכן שאתם מפרסמים הוא אחד המרכיבים המרכזיים שעוזרים לגוגל להחליט האם לדרג את האתר שלכם בדף 1 בגוגל. צריך להבין שתוכן הוא לא רק הכותרות הגדולות בעמוד הבית של האתר, למרות שגם הכותרות האלו חשובות. לצורך קידום האתר בגוגל אתם צריכים לפרסם תוכן איכותי ומקצועי באתר שלכם, למשל מאמרים בתחומים משפטיים. 

בצורה הזו, אתם משפרים את הסיכוי של האתר שלכם להופיע במקום טוב בתוצאות החיפוש של גוגל. אפילו אם לא כל מי שנכנס לקרוא את מה שכתבתם באתר יהפוך ללקוח, עצם העובדה שגולשים מבלים באתר שלכם כמה דקות מסמנת לגוגל שיש כאן משהו מעניין וכדאי להציג את האתר לעוד אנשים. 

הנה כמה רעיונות לסוגי תוכן שונים שאפשר לפרסם לצורך קידום אתרי עורכי דין:

מאמרים מקצועיים בנושא משפט ודין

אפשר לפרסם באתר שלכם מאמרים בתחום המשפטי בו אתם עוסקים. המאמרים צריכים להיות רלוונטיים לקהל היעד שלכם ולהעניק לגולשים שקוראים אותם ערך מוסף. לדוגמה, אם אתם עורכי דין בתחום דיני המשפחה, פרסמו מאמרים שעוסקים בגירושין, תשלום מזונות, נישואין בחו"ל וכדומה. 

זכרו, אף מאמר שתפרסמו באתר שלכם לא יחליף ייעוץ משפטי אישי. לכן, אל תחששו לכתוב מאמרים מפורטים ומקצועיים עבור הגולשים באתר. 
הכוח האמיתי נמצא בשילוב כתיבת תוכן על ידי הלקוח – עורך הדין, ומקדם אתרים אשר ידע לקחת את זה קדימה לנצחון.

סקירה של פסקי דין

פסקי דין יכולים להיות השראה מצוינת לתוכן שעוזר לקידום בגוגל לעורכי דין. תמיד מתפרסמים פסקי דין חדשים ובחלקם יש חידושים מעניינים. מכיוון שעורכי דין בכל מקרה צריכים להיות מעודכנים בפסיקה, אתם לא צריכים לעשות עבודת מחקר מיוחדת. תוך כדי העבודה, כשאתם נתקלים בפסק דין מעניין, פרסמו עליו סקירה באתר שלכם.

תיקנוי חקיקה

בדומה לפסקי דין, גם תיקונים לחוק כזה או אחר מתפרסמים באופן די תדיר ולפעמים משנים את המצב המשפטי הקיים. אם תוקן חוק שרלוונטי לתחום העיסוק של המשרד שלכם, פרסמו הסבר על התיקון והביעו את דעתכם בעניין. 

דוגמאות לעבודת המשרד 

עורכי דין פוגשים בעבודתם השוטפת לא מעט תיקים מעניינים. יחסים אישיים מורכבים במיוחד, או מצב משפטי לא רגיל, יכול לעורר עניין בגולשים שיבקרו באתר שלכם. זכרו, גם אם אתם רואים מצב מסוים כשגרתי, אנשים שאינם עורכי דין (או אפילו עורכי דין מתחומים אחרים) יכולים להתעניין בנושא. 

כמובן שלא כל מקרה מתאים ולא על הכל אפשר לכתוב תוכן, אבל אחת לכמה זמן, כשאתם נתקלים בתיק מעניין, תעדו את העבודה שלכם במסמך קצר ופרסמו באתר של המשרד. 

קישורים לאתר מאתרי עורך דין אחרים

בניית קישורים זו אחת הפעולות החשובות ביותר לצורך קידום עורכי דין באינטרנט. חשוב שיהיו באתר שלכם קישורים פנימיים, לתוך האתר עצמו, וגם שיהיו לכם קישורים חיצוניים שיפנו אל האתר שלכם מאתרים אחרים. 

 

מבחינת גוגל, הקישורים האיכותיים ביותר שאתר יכול לקבל הם קישורים מאתר חזק, בתחום שרלוונטי לאתר שלכם. כלומר, רצוי לתת עדיפות לאתרים איכותיים בתחומים משפטיים שונים, ולא לאתרים שאין להם קשר מקצועי לעולם עורכי הדין. 

 

מוזמנים לקרוא מדריך מעמיק שכתבנו בנושא כאן בעמוד בניית קישורים 

 

לפניכם מספר רעיונות לבניית קישורים לצורך קידום עורכי דין בגוגל:

פרסום קישורים באתרים משפטיים

קישורים לאתר שלכם שנמצאים באתרים אחרים שקשורים לתחום המשפטים הם הקישורים האיכותיים ביותר שאתר יכול לקבל. נסו לבדוק אם יש לכם חברים למקצוע שעוסקים בתחום מקביל או דומה לשלכם, שיכולים להסכים להחליף קישורים. אתם תשימו קישור לאתר שלהם, והם ישימו קישור לאתר שלכם. זוהי טכניקה פשוטה יחסית מהבחינה הטכנית, אבל יכולה להיות מאתגרת ליישום, כי לא כל אחד יסכים לפרסם את המתחרה שלו. 

 

אפשרות נוספת היא החלפת קישורים עם משרד עורכי דין שנמצא פיזית ליד המשרד שלכם. אפילו אם אתם עוסקים בתחומים שונים לחלוטין, המלצה הדדית ממשרד עורכי דין אחר שקרוב למשרד שלכם יכולה גם להפנות אליכם לקוחות, וגם להציג את האתר שלכם באור חיובי יותר עבור גוגל. 

פרסום קישורים בעצמכם 

בנוסף לאתרים שבהם אתם צריכים לבקש ממישהו אחר לפרסם את הקישור שלכם, יש גם פלטפורמות שמאפשרות פרסום עצמאי של תוכן וקישורים. לדוגמה: בלוגים, אינדקסים משפטיים וכלליים, רשתות חברתיות, פורומים ועוד. 

 

נבהיר מראש, קישור מסוג כזה נחשב לקישור בעל ערך נמוך, שלא באמת משפיע על הדירוג של האתר שלכם ולא יעזור לקדם אותו בגוגל. עם זאת, יכול להיות שקישורים מסוג זה יביאו אליכם לידים ולקוחות חדשים ולכן שווה לנסות, מומלץ להתחיל עם איזי, דפי זהב.

שימוש במילות מפתח

מילות מפתח הן ביטויים פופולריים שאנשים מחפשים בגוגל. כשעוסקים בקידום אתרים לעורכי דין, חשוב לשים דגש על מילות מפתח רלוונטיות לקהל היעד של עורך הדין והתחום בו הוא עוסק. כך, אתם מגדילים את הסיכוי שמי שמחפש את אותן מילות המפתח יגיע דווקא אליכם ולא לעורך דין אחר. למשל, עורך דין שעוסק בנדל"ן כנראה יבחר לקדם, בין היתר, מילות מפתח שקשורות לקניית דירה.

חוויית משתמש חיובית

כחלק מקידום אורגני לעורכי דין, צריך לדאוג שהאתר יהיה מעוצב בצורה נעימה לעין. אם האתר לא קריא, לא ברור או גורם לגולש אי נוחות מכל סיבה שהיא, הוא לא יבזבז זמן – ומייד יעזוב אותו. התנהגות כזו מסמנת לגוגל שאתר לא מוצא חן בעיניי גולשים וכתוצאה מכך, הדירוג של האתר עשוי לרדת. 

אתר מהיר ורספונסיבי

יש חשיבות לא רק לתוכן, אלא גם לפן הטכני של האתר. אם מדובר במערכת מסורבלת שלוקח לה המון זמן להיטען, זו בעיה. משתמשים בעידן המודרני הם חסרי סבלנות באופן כללי, מה שעלול להחמיר כשמדובר באתר עורכי דין שהביקור בו יכול להיות בנסיבות לא משמחות. 

 

זמן טעינה של אתר צריך להיות שניות בודדות (2-3 שניות בממוצע). עם כל שניה נוספת יש סיכוי גבוה יותר שהגולשים יתעייפו ויחזרו לעמוד הקודם. גם גוגל לא אוהב אתרים איטיים ויכול להוריד אתר כזה כמה מקומות למטה ברשימת תוצאות החיפוש. 

קידום ממומן לעורכי דין

קידום ממומן הוא סוג של פרסומת דיגיטלית. בדומה לפרסומות בכל תחום, אתם משלמים כסף כדי שהתוכן שאתם רוצים יוצג לאנשים. כשמדובר על קידום עורכי דין באינטרנט, יש שאיפה לשמור על טוב טעם בכל מה שנוגע לפרסום. 

 

יש מספר סוגים של קידום ממומן לאתרים של עורכי דין:

קמפיין ממומן בגוגל

בגוגל ניתן לבחור בכל מיני אפשרויות של קידום ממומן

סוגי קמפיינים ממומנים בגוגל:

  • קמפיין חיפוש – Search – קמפיין זה הוא קמפיין שמופיעה בדף הראשון של גוגל, ובעצם הוא מכוון את עצמו על פי מילות המפתח שמגדירים מראש כך שאם משתמש רושם את מילת המפתח שהגדרתם מראש המודעה שלכם תעלה בפניו בתוצאות הראשונות בגוגל
  • קמפיין באנרים – GDN: Google Display Network.
  • קמפיין ג'ימייל – Gmail – קמפיין שעובד בדרך כלל על ידי קמפיין דיסקברי, או PM-Preformance Max
  • קמפיין יוטיוב – YouTube.
  • קמפיין שופינג – Shopping – קמפיין שעוזר לכם להציג את המוצרים שלכם ברשת החיפוש של גוגל – תוכלו לראות פרסומות אלו בחקל העליון של גוגל בדרך כלל כסרגל בעל גלילה צידית
  • קמפיין התקנת אפליקציות – UAC: Universal App Campaigns
  • קמפיין – Max Performace – קמפיין חדש שיצא לאחרונה, קמפיין זה בעצם נותן אופציה להצגת המודעה במגוון רחב של ערוצים בראשיתם רשת החיפוש של גוגל, יוטיוב, ג'ימל, דיסקברי, דיספליי
  • קמפיין רימרקטינג –"רימרקטינג", יודע לזהות משתמשים שביקרו באתר שלכם, ולהציג את הפרסומות שלכם דווקא להם. קמפיין כזה מבוסס על פרסומות מותאמות אישית, מה שמגדיל את הסיכוי שהפרסומת תעניין את מי שרואה אותה. פרסומות יכולות להופיע בכל מיני מקומות ברחבי הרשת, כמו תיבת הדואר הנכנס של ג'ימייל, ואפילו ביוטיוב (שגם הוא שייך לגוגל). 

קידום ממומן ברשתות החברתיות

הרשתות החברתיות כוללות פלטפורמות ותיקות כמו פייסבוק, ואפשרויות חדשות יותר כמו טיקטוק. אם אתם חדשים בטיקטוק, כדאי לכם לדעת שזה ערוץ איכותי מאוד שמציע נפח צפיות גבוה במיוחד, לצד עלות נמוכה באופן משמעותי בהשוואה לפלטפורמות אחרות. 

 

אם יש לכם הרבה עוקבים, הרשתות החברתיות יכולות להציג את התוכן שלכם למשתמשים רבים גם באופן אורגני. לכן, תמיד כדאי לשתף את התכנים שאתם מפרסמים באתר גם ברשתות החברתיות, ליצור פוסטים ייעודיים לרשתות החברתיות ולבקש מקרובי משפחה וחברים לשתף גם בפרופילים שלהם. 

 

אם אין לכם הרבה עוקבים, אל דאגה. יש מגוון אפשרויות לקמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות שיציגו את התוכן שלכם גם למי שלא עוקב אחריכם. לדוגמה, אם יש מאמר שכתבתם ואתם חושבים שהוא מוצלח במיוחד ויכול להביא לכם לקוחות חדשים, יכול להיות ששווה לקדם אותו באופן ממומן. 

 

בקידום ממומן לעורכי דין ברשתות חברתיות אפשר לקבוע מראש ולכוון את הפרסום לקהל יעד מסוים שיהיה הכי רלוונטי לתוכן שלכם. למשל, אם כתבתם מאמר על זכויות נשים בגירושין, ככל הנראה תרצו שהמודעה תגיע לנשים נשואות ולא לגברים רווקים שלא יהיה להם עניין להיכנס ולקרוא את החומר. 

 

פייסבוק כולל קמפיינים שונים ובין היתר, קמפיין לידים, רימרקטינג (בדומה לגוגל), הפנייה לדף נחיתה ועוד. קמפיין רימרקטינג בפייסבוק ידע להציג מודעות של האתר שלכם לאלו שכבר ביקרו בו, או לכאלו שנכנסו לפרסומת שלכם בעבר. 

קידום ממומן על ידי קמפיינים בטאבולה ואאוטבריין

טאבולה ואאוטבריין הן אפשרויות קידום שמבוססות על תוכן. העיקרון הוא כזה: גולשים נכנסים לאתר חדשות כשלהו, למשל Ynet או N12, וקוראים מאמר שמעניין אותם. בסוף המאמר, הם מקבלים הצעות לתוכן נוסף שיכול להיות רלוונטי להם. התוכן הזה צריך להיות קשור, לפחות קצת, למאמר שהם קראו עד עכשיו. המאמרים המוצעים האלו, שמופיעים בתחתית העמוד של אתר החדשות, הם למעשה קמפיין הפרסום. 

 

לחיצה על מאמר מקודם כזה תיקח את הגולשים לאתר שלכם, ולזה יש כמה יתרונות. קודם כל, ביקור של גולשים באתר שלכם יעלה את הטראפיק (תנועה) של האתר, וזה בפני עצמו עוזר לקדם את האתר בגוגל. דבר שני, גולשים שיגיעו לאתר שלכם בצורה הזו יכולים להפוך ללקוחות משלמים כי יכול להיות שהם צריכים ייעוץ משפטי בתחום בו הם התעניינו. 

 

לדוגמה, אדם נכנס לאתר חדשות לקרוא מאמר על קנס גבוה שקיבל מישהו ממס הכנסה, אחרי שניסה להעלים מס. אם יש לכם באתר מאמר שעוסק בייצוג משפטי מול מס הכנסה, אפשר לקשר אותו למאמר חדשות כזה ומי שזה רלוונטי עבורו, יכול להגיע לאתר שלכם.

השוואה בין סוגי קידום אתרים לעורכי דין

יש שני סוגים של קידום אתרים לעורכי דין: קידום אורגני וקידום ממומן. כל אחד מהם מתאים לקידום עורכי דין, אבל הם נכונים לנסיבות שונות. מתלבטים איזו אפשרות יותר תתאים לכם? התשובה היא, שזה תלוי במטרה שלכם. 

 

קידום אורגני זה לא ספרינט, אלא מרתון. תהליך קידום אורגני של אתר עורכי דין זה תהליך שדורש זמן ועבודה, שבסופם גוגל יחשוב שהאתר שלכם איכותי וירצה להציג אותו לכמה שיותר גולשים. אחרי שהאתר שלכם יתברג למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, הוא יכול להישאר שם להרבה זמן, כי גוגל כבר מאמינים בכם. 

 

השקעה של כסף בקידום ממומן יכולה להביא לכם לידים ממודעות מהיום למחר, מצד אחד. אבל מצד שני, את גוגל אי אפשר לקנות בכסף. גוגל לא יחשוב שהאתר שלכם טוב בזכות קמפיינים, ולא יציג אותו גבוה בתוצאות החיפוש בזכות קידום ממומן בלבד. 

 

קחו בחשבון, לא חייבים לבחור רק סוג אחד של קידום ולהתמיד רק בבחירה הזו, תמיד יש אפשרות לשלב בין השניים. אפשר לעבוד על קידום אורגני שיעזור לאתר שלכם להופיע בראש הרשימה, ובמקביל לתת חיזוקים נקודתיים על ידי קידום ממומן.

3 טיפים לשיפור אתר לעורכי דין

אם אתם רוצים לשפר את האתר שלכם בעצמכם כבר היום, הנה כמה הצעות פשוטות ליישום:

  • לקוחות ממליצים – להמלצות של לקוחות יש כוח עצום בשכנוע אנשים. אתרים כמו Airbnb למשל מבוססים על תגובות ודירוגים של לקוחות שהתנסו בחוויות אירוח שונות. לכן, פרסום של חוות דעת חיוביות של לקוחות באתר שלכם יכול רק לתרום לכם.

    פנו אל לקוחות שטיפלתם בהם בעבר ובקשו מהם לכתוב כמה מילים על החוויה שלהם. פרסמו באתר שלכם ותנו לפידבק החיובי לעשות את שלו.

  •  תיקים בולטים – זה תמיד רעיון טוב להתגאות בהצלחות שלכם. אם המשרד שלכם טיפל בתיקים בעלי פרופיל גבוה, או שהגיע לתוצאה מספקת במיוחד בתיק מעניין, פרטו על כך באתר שלכם. יכול להיות שדווקא פירוט כזה ימשוך את העין של הגולשים ויגרום להם ליצור איתכם קשר. 

  • הציגו את הצוות  – תציגו את עורכי הדין שעובדים במשרד והרחיבו על כל אחד מהם. ספרו במה הם מתמחים, איפה עבדו קודם, באיזה מוסד למדו משפטים וכל פרט אחר שיעזור ללקוחות להכיר את המשרד שלכם טוב יותר. 

למה כדאי לפנות לחברה לקידום אתרים לעורכי דין?

אתר של משרד עורכי דין שלא מקודם בגוגל, לא מממש את מלוא הפוטנציאל שלו. בדרך כלל, עורכי דין הם אנשים עסוקים שמקדישים את כל הזמן שלהם לניהול מקצועי של תיקים ומענה על הצרכים של הלקוחות שלהם, ובצדק. 

 

תהליך קידום לעורכי דין דורש זמן, ולרוב עורכי הדין אין את הזמן הפנוי שצריך כדי לקדם בעצם את האתר שלהם בגוגל. כדי לעשות את זה לבד, יצטרך עורך הדין ללמוד לעומק את תחום הקידום האורגני ולקרוא חומר רב על קידום אתרים וטכניקות SEO, מה שיצמצם את הזמן שהוא יכול להשקיע במשרד שלו. 

 

בלי אתר שמושך קהל לקוחות חדש, ההתפתחות של משרד עורכי הדין יכולה להתעכב. לכן, כדי לאפשר לעורכי הדין להמשיך לעבוד במלוא המרץ מצד אחד, ולקדם את האתר של המשרד בגוגל מצד שני, מומלץ לפנות לשירותיה של חברה לקידום אתרים.  

 

קידום עורכי דין באינטרנט היא עבודה רגישה, כי מי שעוסק בקידום כזה יכול להשפיע באופן ישיר על מוניטין של בעל מקצוע. כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, מומלץ לעבוד עם חברה שמנוסה בקידום אתרים עורכי דין. 

חברה לבניית אתרים

לפרטים ומידע נוסף חייגו עכשיו: 072-4444456

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

בלי טריקים
ובלי שטיקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!