מחקרים שנעשו בסמוך לתקופת הקורונה מגלים שלמעלה מ- 95% מהגולשים בישראל נעזרים בגוגל כמנוע החיפוש העיקרי שלהם, כלומר כמדריך שלהם שעוזר להם למצוא הכל, החל ממסעדות שהם רוצים לאכול בהם, חנויות לקנות מוצרים אונליין, שירותים ועוד..
מתוך אותו קהל עצום שרק צפוי להתרחב לאור העובדה שהדור הצעיר כיום לא מכיר מציאות בה העולם האינטרנטי לא מנחה ומוביל את צעדיו, ההבדל בין תוצאת החיפוש הממומנת הראשונה לתוצאה הממומנת השנייה עומד על 30%. כלומר, מיקום של מקום אחד מעלה מאפשר לבעל עסק לקבל נתח עצום יותר מקהל היעד שלו, עבור הבדל לכאורה מינורי במיקומים.
הפערים מתחדדים גם בתוצאות שאינן ממומנות הכוונה תוצאות "אורגניות", כאשר המיקום הראשון מקבל בקירוב 40% מהכניסות, כשכל ירידה מטה חותכת את הכמות בסביבות – 50% מסך הכניסות . כך מקום שני זוכה ל- 18% מהכניסות, מקום שלישי ל- 10%, רביעי ל- 7%, ומקום חמישי ל- 5.1% בלבד.
כלומר, ירידה של 4 מקומות למטה שווה פי 8 פחות לקוחות שפונים ונעזרים בשירות שאתם מציעים, כאשר הם בוחרים ללכת ולהיעזר בשירותים של חברות מתחרות ועסקים שמתמודדים אתכם בדיוק על אותו קהל.
לכן, השגת שטח "נדל"ני" טוב בגוגל תאפשר לכם לעקוף את כל התור כאשר "תקנו" על ידי תשלום ישירות לגוגל את המקום הראשון ותוכלו לקלוט ישירות את כל אותם לקוחות שמחפשים סיוע ועזרה(כמובן המקום הראשון גם עולה הכי הרבה בכפוף לתחרות של מילת המפתח אותם אתם רוצים לקדם).
כמו כן, עוד יתרון משמעותי לקידום ממומן בגוגל ובכלל שיווק בגוגל
הוא היכולת של עסק צעיר ומתחיל לבנות ולבסס לעצמו מוניטין בקרב לקוחות שטרם היו מודעים לקיומו. אותו יתרון מתעצם דרמטית כאשר לוקחים בחשבון שמדובר בלקוחות שגוגל הפנתה מלכתחילה לעבר אותם מונחים, ולכן מדובר לרוב גם באנשים בעלי מאפיינים זהים יחסית, כאשר עסק שיצליח להרשים אותם ולשכנע אותם להיעזר בשירותיו, למעשה יוצר מערכת יחסים ארוכה יחסית עם לקוחות שבהחלט יכולים להפוך לקבועים. אז במילים אחרות, הנדל"ן הטוב ביותר בישראל נמצא כיום בתוך המסך.